xset

Steve Stavropoulos nothere at gmail.com
Wed Sep 29 19:26:08 EEST 2004

On Wed, 29 Sep 2004 19:10:39 +0300, comzeradd wrote:
> telika to etre3a kai mou vgazei to e3is lathos otan kano: xset +fp 'fontpath'
>
> xset:  bad font path element (#56), possible causes are:
>     Directory does not exist or has wrong permissions
>     Directory missing fonts.dir
>     Incorrect font server address or syntax
>
> any suggestions?
>
> H oli istoria ginetai mipos kai doun ta ellinika ttf ta sylpheed kai nedit.

 Den 3erw ti ginete me aytes tis efarmoges, alla gia na baleis fonts
se ena systhma 8a kaneis ta e3hs (ws root panta):
 1) chkfontpath --add=/usr/share/fonts/greek (trexontas chkfontpath -l
8a deis ti yparxei hdh sto font path)
 2) An exeis sxetika kainourgio distro, ektos apo to parapanw 8a
tre3eis kai ena fc-cache -fv prosexwntas bebaia o katalogos pou exeis
balei ta fonts na einai katw apo to /usr/share/fonts/ h kapoio allo
katalogo pou na anaferete sto /etc/fonts/fonts.conf

 An 8es peraiterw boh8eia na katseis na diabaseis to documentation pou
erxete mazi me to distro sou kai na mh stelneis ka8e 5 lepta mail me
thn proodo sou sth lista :>