Άνω τελεία και GNU/Linux

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Sat Sep 11 11:36:24 EEST 2004

Ξέρω ότι υπάρχει τρόπος (μου τον είχε δείξει κάποιος) στο workshop στο ΟΠΑ.

το θέμα είναι ότι αυτές οι οδηγίες για την άνω τελεία πρέπει να
ενσωματωθούν στις οδηγίες του DJ Art για τα ελληνικά.

Δεν μιλάμε για τίποτα άλλο, από την άνω τελεία που υπάρχει στην
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, και επομένως είναι αρκετά οξύμορο το γεγονός ότι
έχεις ελληνικά αλλά δίχως αυτήν.

Ευχαριστώ, προτίθεμαι να το γράψω εγώ [3 γραμμές είναι!]
και να το στείλω στον DJ Art αν και δεν το ξέρω καθόλου.

Φιλικά
ΝίκοςΚουρεμένος

ΥΓ. ελπίζω εσύ που μου το έδειξες να με διαβάζεις τώρα