Άνω τελεία και GNU/Linux

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 11 12:32:50 EEST 2004

On Saturday 11 September 2004 11:36, Nikos Kouremenos wrote:
> Δεν μιλάμε για τίποτα άλλο, από την άνω τελεία που υπάρχει στην
> ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, και επομένως είναι αρκετά οξύμορο το γεγονός ότι
> έχεις ελληνικά αλλά δίχως αυτήν.

Κάποτε θα ορκιζόμουνα πως ο συνδυασμός πλήκτρων που ψάχνεις είναι
<τόνος> <τελεία> για να σου παράγει την άνω τελεία·

Όμως πλέον δε δείχνει να δουλεύει (βέβαια, ίσως φταίει ότι πλέον το
locale μου δεν είναι el_GR, αλλά en_US.UTF-8, αν και το πιθανότερο
είναι πως έχει αλλάξει ο συνδυασμός).

Αυτή τη στιγμή, ο συνδυασμός που παράγει την άνω τελεία (·) είναι ο:
<Multi_key> <period> <period>

(τώρα σίγουρα θα με ρωτήσεις ποιό είναι το multikey) [0]

Όπως και να έχει, άνοιξε το εξής αρχείο για να δείς τους συνδυασμούς
πλήκτρων για όλα τα σύμβολα:
/usr/X11R6/lib/X11/locale/*insert_your_locale_here*/Compose

[0] Στο δικό μου σύστημα, για το δικό μου πληκτρολόγιο, η εντολή για να
κάνω assign το Multi Key στο AltGR (δεξί Alt) είναι:
xmodmap -e "keycode 113 = Multi_key"

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?