Ελληνικά στο lyx

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Sun Sep 19 10:48:10 EEST 2004

On Sat, 18 Sep 2004 22:19:15 +0200, Nick Apostolakis <nickapos at noc.uoa.gr>
wrote:

> ennoeitai oti prepei na boreis na parakseis elliniko keimeno me sketo
> latex (prin kan xrisimopoiiseis to lyx)

To παραπάνω είναι βασικό.  Θα πρέπει να έχεις εγκαταστήσει την υποστήριξη
ελληνικών για το Latex και μετά με το Lyx δεν θα έχεις πρόβλημα.

Εδώ διάφορα χρήσιμα link
http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/Hellenic-HOWTO-6.html

Εδώ το πιο χρήσιμο (για  την περίπτωσή σου) από αυτά.
http://magaz.hellug.gr/08/07_GreekTeXFAQ.html

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org