8orybos kata to playback - via8233

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf.uth.gr
Sun Oct 24 16:22:11 EEST 2004

Vasilis Vasaitis wrote:
>   Έχω την A7V600 της ASUS, με το εξής:
>
> 0000:00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233/A/8235/8237 AC97 Audio Controller (rev 60)
>
>   Επίσης το codec είναι το AD1980 της Analog Devices. Ο ήχος με ALSA

Το δικό μου πρέπει να είναι το 1888...

> είναι τέλειος· ό,τι μικροπροβληματάκια είχα όταν πρωτοαγόρασα τη
> μητρική διορθώθηκαν στον 2.6.3-rc1.

Έχω τον 2.6.4-52 (SuSE 9.1 default)... Η πικρή αλήθεια είναι πως στα
windows το on-board ακουγόταν το ίδιο καλά με την Live! μου (τουλάχιστον
δεν άκουσα κάποια φοβερή διαφορά)...

Στο linux όμως μάπα...

ΥΓ για πες τι ρυθμίσεις έχεις κάνει, μπας και δούμε και μεις άσπρη μέρα.

--
Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)