aspell-el πρόβλημα

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Sun Oct 24 19:11:43 EEST 2004

καλησπέρα σε όλους.

(Άλλαξα το encoding σε 8859-7 για να μην έχει κανένας παράπονο). Έχω ένα
προβληματάκι με το ispell. Ήθελα να έχω έναν ελληνικό speller για τα
κείμενα που γράφω (Lyx και emacs). κατέβασα λοιπόν το
aspell-el-0.50-1.i386.rpm για το fedora core 2 μου. Η εγκατάσταση έγινε
κανονικά αλλά κάτι δεν μου πάει καλά. Μάλλον μου λείπει κάποιο
dictionary ή κάτι τέτοιο γιατί δεν υπάρχουν suggestions. επίσης δοκίμασα
και στο kword να κάνω spelling με το aspell και έβγαζε όλες τις λέξεις
"προτεινόμενες" για διόρθωση. μπορεί κάποιος να βοηθήσει....

ευχαριστώ πολύ
axelmangr