ATI + SUSE LINUX

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Oct 11 23:40:36 EEST 2004

Chris Hatzis wrote:
> Prosfata apoktisa ena pc…piraulo pou leme….

Έ όχι και "που λέμε"... πύραυλος είναι...

> AMD 64 sta 3400+
>
> Gigabyte KB-V800 pro motherboard
>
> 2GB RAM sta 400MHz

...αν και τα δύο γίγα μου φαίνονται υπερβολικά για σπιτικό μηχανάκι...
θα ταίριαζε καλύτερα μια Χ800 pro...

 >[...]
> teliosane meta apo peripou 5 ores diapistono pos tin ati den tin
> anagnorise sosta…tin anagnorise san ati men alla me default drivers…me
> apotelesma na min sykonei sostes analyseis, xromata alla kai na min
> energopoei to 3d acceleration…etsi piga sto site tis ati kai katebasa
> oti brika… apo software, drivers mexri kai ola ta manuals…kai mexri
> simera den exo kataferei kati…gia tin akribeia tipota….

Join the club... Οι ΑΤΙ κάρτες αποτελούσαν εξ απ' ανέκαθεν και από πάντα
(sic) πρόβλημα. Τώρα τελευταία κάτι πάει να γίνει (του στυλ παίζουμε
λίγο tuxracer και άμα κάτσει και κανα unreal). Στη δικιά σου περίπτωση
είσαι άτυχος επειδή τόσο η ATI όσο και η SuSE δεν υποστηρίζουν (ακόμη
ελπίζω) drivers για 64άμπιτα. Υπομονή...

 >[...]
> H empeiria mou sto linux einai arketa mikri molis peripoy kana e3amino
> me to suse 9.1 to cd pou mporeis na katebaseis apo to site tis suse kai
> na to kaneis egkatastasei..pros to paron den exo kanena problima sto pc
> pou to exo egkatastisei kai proxoro me mikra bimatakia pros ta ba8ia…An
> kai akoma den exo brei pos na kano update to kde apo 3.2 se 3.3…

$'rpm -Uvh *.rpm'

> den exo
> brei pos na egkatastiso to gnome giati den to exei ka8olou kai den exo
> brei pos na balo ton neo kernel ton 2.2.6 nomizo eno auto exei 2.2.4..
Δεν ξέρω για το live-cd αλλά το full 9.1 έχει 2.6.4

> oute kai pos na kano compile autou…anyway auta ligo me apasxoloun pros
> to paron ma8aino..alla tae xo pari me tin ati…

Πρόλαβες και τα πήρες μέσα σε ένα εξάμηνο;;; Για ρώτα κι εμάς που
περιμέναμε κανα δυο χρόνια να δούμε αξιοπρεπείς - έστω - drivers για την
ATI :-ΡΡΡΡΡ

Tom.

--
All work and no play makes Jack a dull boy.