ATI + SUSE LINUX

Chris Hatzis chrish at otenet.gr
Mon Oct 11 19:11:19 EEST 2004

Kalispera se olous..

Opos panta grafo auto to email giati exo ena problima.pisteuo sxetika
mikro..

Eimai poli apeiros sto linux alla eytixos epimeno.Kateli3a edo giati to
internet den me boh8ise arketa..

Prosfata apoktisa ena pc.piraulo pou leme..

AMD 64 sta 3400+

Gigabyte KB-V800 pro motherboard

2GB RAM sta 400MHz

ATI RAEDEON 9800 PRO 256 MB RAM

SOUNDBLASTER AUDIGY 2 ZS PRO

2 SATA 80GB 10.000 rpm

Loipon egkatestisa ta akatanomsta gia esas xp kai to mono problima pou eixa
itan sto 3ekinima tis egkatastaseis den eblepe tous sata...ok ekei to
prosperasame auto.

Episeis ebala to suse to 9.1 pro (h8ela kai to pro tromara mou), opou
egkatastauike mia xara kai ekane kai ola ta update tou mazi. otan ola
teliosane meta apo peripou 5 ores diapistono pos tin ati den tin anagnorise
sosta.tin anagnorise san ati men alla me default drivers.me apotelesma na
min sykonei sostes analyseis, xromata alla kai na min energopoei to 3d
acceleration.etsi piga sto site tis ati kai katebasa oti brika. apo
software, drivers mexri kai ola ta manuals.kai mexri simera den exo
kataferei kati.gia tin akribeia tipota..

Kai san na min eftane auto meta apo tap olla kai den 3ero gia poio logo apo
simera to linuxaki den bootari me tiptoes.ftanei mexri ena simeio kai menei
ekei.. to afisa gia mia ora alla tiptoes kai pali.arneite katigorimatika na
pai3ei..

To teleutaio to prospa8o na do ti ginete kai an den bgalo akri 8a sas
zitouso kai edo tin bohueia sas..

H empeiria mou sto linux einai arketa mikri molis peripoy kana e3amino me to
suse 9.1 to cd pou mporeis na katebaseis apo to site tis suse kai na to
kaneis egkatastasei..pros to paron den exo kanena problima sto pc pou to exo
egkatastisei kai proxoro me mikra bimatakia pros ta ba8ia.An kai akoma den
exo brei pos na kano update to kde apo 3.2 se 3.3. den exo brei pos na
egkatastiso to gnome giati den to exei ka8olou kai den exo brei pos na balo
ton neo kernel ton 2.2.6 nomizo eno auto exei 2.2.4.. oute kai pos na kano
compile autou.anyway auta ligo me apasxoloun pros to paron ma8aino..alla tae
xo pari me tin ati.

An yparxei kapoios pou 8a mporouse na mou e3hghsei tipota h otidipote 8a to
ektimousa idiaitera..

Euxaristo prokatabolika...

Hatzis Chris