ATI + SUSE LINUX

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Wed Oct 13 11:01:04 EEST 2004

Opws eipe kai o prolalhsantas h ATI praktika den parexei driver gia
tis high end kartes ths se perivallon 64-bit. Fysika kai mporeis na
pai3eis me ati me 32 bit kernel me ton trisa8lio [propietary driver]
ths alla den 8a deis megalh diafora. GIA AFTO me AMD64 use Nvidia.
Akoma kai h 5200 SE exei kalyteres epidoseis apo thn X 800 XT se linux
64.

my 0.01 cents

--
-
Undergraduate Student of CEID

**Warning gmail may affect your mailing privacy**
If you like to mail me private please use:
korkakak *at* ceid *dot* upatras *dot* gr and my public key from
http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey