Problimatismoi: Xronoi-Xronoi

John Salatas john at csn.gr
Sat Oct 9 13:38:23 EEST 2004

Symfwnw me tin apantisi tou Sidirourgos Lefteris.
Ektos autou i sygkrisi ginetai metaxy anomoiwn pragmatwn:
Kanonika, symfwna me to ti prosferei to kathe leitourgiko, to linux tha eprepe
na sygkrithei me mia Server version twn wins (2000 Server, 2003 server) pou
prosferei tis analoges ypiresies me to linux (px web, databases, firewall,
mail klp) pou einai kapoia pragmata pou apo default egkathistantai sto linux
(sto arxiko mail den mas leei pws exoun stithei to RedHat kai to SuSE).
Katalabaineis oti sto PC pou perigrafetai mallon den mporoun kan na paixoun
se win ola ta parapanw.
An milame gia kathara desktop leitourgiko ta wins tha eprepe na sygkrithoun me
kapoia dianomi toy styl Xandros 'h Linspire (To Xandros to exw dei kai kata
to boot toulaxiston oi xronoi tou einai peripou idioi me ta XP).

On Saturday 09 October 2004 12:16, Alaios wrote:
<snip>
These are my computer specifications:

> Ultra high speed CPU: AMD K6-2+ at 550 MHz,
> Extra high end GPU: nVIDIA RivaTNT 16MB PCI,
> Super high speed SDRAM: 512MB PC133,
> Seagate 120GB 7200rpm + Western Digital 120GB 8MB
> buffer
> Windows98-SE + WindowsXP-SP1a + RedHat-Linux-9.0 + Suse-Linux-9.1
<snip>