Problimatismoi: Xronoi-Xronoi

Sidirourgos Lefteris lsidir at ics.forth.gr
Sat Oct 9 12:40:26 EEST 2004

Ontws arketa endiaferon... gia tous xronous poy paroysiazei genika den
exw na pw tipota, ektos apo to boot before login. To linuxaki mou
(gentoo) me recompile to kernel me akribws oti xreiazomai kai modules ta
aparaithta kanei poly ligotero apo 50 sec. Nomizw oti oi xronoi poy
bgazei einai la8os dioti xrhsimopoiei ena kernel kai ena init.rc poy
erxontai me thn standart ekdosh toy suse kai redhat poy prospa8oyn na
broyn oti exeis kai den exeis sto pc soy kai fortwnoyn ths panagias ta
matia xwris na ta xreiazese... Kaka ta psemata, to linux 8elei polles
wres setarisma gia na ginei apodotiko.