lxdvdrip: DVD9 se DVD5

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Wed Nov 24 09:10:08 EET 2004

fs wrote:

> Αυτό το "θα σας έγραφα κανονικά τώρα αλλά είπα να δώσω λίγο απ' τον
> πολύτιμο χρόνο μου" έχει γίνει ρουτίνα τελευταία :-)
> (no offence)

None taken, αλλά αναφερόμουν στην ανοχή της λίστας!

> BTW, καλό θα ήταν να δώσεις links σε συγκεκριμένα πράγματα γιατί έδωσες
> ολόκληρα βιβλία στην ουσία.

Τα περισσότερα νομίζω είναι στο μέρος 7 του cdrfaq.

> υγ. Τουλάχιστον εγώ θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τα ενδότερα των cd σε
> αυτό που λες αν έχει κάτι πιο συγκεκριμένο μέσα από αυτά τα site γιατί
> λίγο πολύ, λίγοι έχουμε το χρόνο να τα "σκανάρουμε".

  Κι εγώ δεν έκατσα να τα διαβάσω ολόκληρα, αλλά οδηγήθηκα από τις ερωτήσεις
κυρίως.

  Επίσης, google it! Έχω την υποψία ότι αν βάλεις τις λέξεις-κλειδιά μαζί με
το cdrfaq, θα σου βγάλει κάτι από κει μέσα.

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Access, Transmission & Terminals SBU / Term. Sys. Dept.