lxdvdrip: DVD9 se DVD5

fs admin at www0.org
Tue Nov 23 23:10:25 EET 2004

On Tue, 23 Nov 2004 17:31:16 +0200, Alexander Yohalas wrote:

> Βασικά έλεγα να μην απαντήσω ούτε στον Β. Βασαΐτη, γιατί θεωρώ ότι μάλλον παρατράβηξε
> το θέμα και δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα, αλλά μπορώ να πω ότι:

Αυτό το "θα σας έγραφα κανονικά τώρα αλλά είπα να δώσω λίγο απ' τον
πολύτιμο χρόνο μου" έχει γίνει ρουτίνα τελευταία :-)

(no offence)

> [...]
>   "παρέλειψα",
> στο Subject 7-4-1), αλλά δυό γραμμές πιο πάνω συστήνει τα Ricoh, που
> ανακάλυψα από τα σχόλια του cdrecord που έβγαζε το XCDroast ότι είναι
> Princo. (ναι, με το -atip, αγαπητέ Βασίλη)
>   Πληροφοριακά έχω Princo γραμμένα από εξαετία και λειτουργούν μια χαρά.
>   Επίσης, ανεξαρτήτως μάρκας, τα CD-R μου παρουσίαζαν πρόβλημα αν τους
>   κόλλαγα
> αυτοκόλλητη ετικέτα, οπότε από καιρό τα αφήνω όπως είναι και χρησιμοποιώ
> μαρκαδοράκι. Έχω ακούσει από ένα- δυο γνωστούς ότι τα DVD είναι ακόμα

Είσαι πολύ σωστός να ψάχνεις την επιστήμη που συντάσσει την τεχνολογία
αυτή καθεαυτή γιατί είναι πλέον ρουτίνα να ακούμε "ποδοσφαιρικές"
διαφωνίες για εταιρίες και παραεταιρίες και την θυγατρική της τρίτης
εξαδέρφης της πρώτης εταιρίας κ.ο.κ.

BTW, καλό θα ήταν να δώσεις links σε συγκεκριμένα πράγματα γιατί έδωσες
ολόκληρα βιβλία στην ουσία.

Παρόλα αυτά ένα σχόλιο. Είναι τεχνολογία που περιφέρεται γύρω απ' τους
υπολογιστές και είναι γνωστό ότι τίποτα δεν είναι σταθερό σε αυτό το χώρο
πάνω από 6 μήνες. Όπως αναφέρεις και συ κάθε hardware - μιλώντας για dvd
drives στην προκειμένη περίπτωση - θα φερθεί διαφορετικά σε διαφορετική
σύσταση των στρωμάτων ενός disk. Αυτό σημαίνει ότι οι ίδιες οι εταιρίες
μάλλον γνωρίζουν καλύτερα τί γίνεται εκτός και αν γίνουν ανεξάρτητα
εργαστηριακά τεστ. Το ότι λοιπόν τέτοια τεστ είναι σπανιότατα συνήθως και
υποθέτοντας ότι δεν υπάρχουν συμφέροντα - αν και για αυτό δυστυχώς όλοι
έχουμε τις αμφιβολίες μας πάντα - τα verbatim είναι σε γενικές γραμμές
συνήθως μέσα στα προτεινόμενα.

BTW, δεν ξέρω αν ένα dvd drive που έχω εδώ είναι ειδική περίπτωση αλλά σε
δεκάδες κατηγορίες εγγραφών τα verbatim είναι είτε πρώτα είτε μοναδικά
προτεινόμενα.

-fs

υγ. Τουλάχιστον εγώ θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τα ενδότερα των cd σε
αυτό που λες αν έχει κάτι πιο συγκεκριμένο μέσα από αυτά τα site γιατί
λίγο πολύ, λίγοι έχουμε το χρόνο να τα "σκανάρουμε".