lxdvdrip: DVD9 se DVD5

fs admin at www0.org
Mon Nov 22 14:29:31 EET 2004

On Mon, 22 Nov 2004 08:11:42 +0000, George Daflidis-Kotsis wrote:

> 3erw pws genika prepei na apofugeis ta Lite-On :->
>
> Ta Plextor kai ta Pioneer exoun paradosh. Proswpika exw to Pionner DVR-108
> alla auto einai 16x single layer, 4x dual layer, den 3erw an 8eleis kati
> toso teleutaio (me upshlotero kostos).

Το 90% των DVD writers έχει NEC hardware, το ότι είναι φτηνότερα δεν
σημαίνει συνεπώς ότι είναι χειρότερα και το ότι σκίζουν στα tests δεν
είναι τυχαίο. Ναι, NEC drive έχω αλλά δεν ευλογώ τα γένια μου, την
παρατήρηση αυτή την έκανα πριν το αγοράσω.

Έστειλα email στο anandtech για να προτείνω να εμπεριέχουν πληροφορίες
chipset και deck στα dvd drives και συμφώνησαν ότι λογικό είναι η "μαμά"
nec σε πολλές περιπτώσεις να ξέρει καλύτερα πως να κάνει implement to
hardware της και μάλλον θα αρχίσουν να δίνουν tables με αυτές τις
πληροφορίες όπως πολύ σωστά τέτοια tables δίνει το videohelp.com (πρώην
vcdhelp).

Δεν είναι σε όλα  τα drives γεγονός αυτό - αλλιώς θα πέρναμε όλοι
ασυζητητί NECs - αλλά είναι σημαντικός παράγοντας να υπάρχει στο "debate"
η πληροφορία των vendors των hardware που συντάσσουν ένα drive.

-fs