lxdvdrip: DVD9 se DVD5

DJ Art djart at linux.gr
Mon Nov 22 21:44:53 EET 2004

On Monday 22 November 2004 14:29, fs wrote:
> Το 90% των DVD writers έχει NEC hardware,

Πού το είδες αυτό ?

Εγώ ξέρω πως τα τελευταία Sony και Lite-On έχουν κοινό hardware.
Κάποια Teac είναι κι αυτά τα ίδια με τα παραπάνω (Sony, Lite-On).

Αυτό μπορώ να το πώ επειδή έχω διαβάσει για πετυχημένες απόπειρες χρήσης
Lite-On firmware σε Sony και Teac και τούμπαλιν.
Ακόμα και χρήσεις Lite-On ή Sony dual layer firmware σε Teac single
layer που να το μετατρέπει σε dual layer.

Η Plextor είναι ανεξάρτητη, η LG ανεξάρτητη, η Nec ανεξάρτητη, η Pioneer
επίσης.

Για μένα κάπου εδώ τελειώσανε τα dvd-recorders, εκτός αν εσύ θεωρείς
κάτι BTC, Asus και λοιπές αηδίες ως recorders.

Πού είναι αυτό το 90% που έχει Nec hardware ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?