ufs mount problem.

Dimitris lenis at inp.demokritos.gr
Thu Nov 18 19:00:53 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Το φοβόμουνα.  Γι αυτό σου είχα γράψει περί block:fragment ratio.
>
> Μπορείς να μου δείξεις από το BSD πληροφορίες για αυτό το ίδιο
> filesystem;

OK:
# dumpfs / | egrep -e '^(magic.*UFS|[fb]size)'
magic   19540119 (UFS2) time    Thu Nov 18 18:55:03 2004
bsize   16384   shift   14      mask    0xffffc000
fsize   2048    shift   11      mask    0xfffff800

Εεεε, δεν ξέρω αν αυτό έχει σχέση ή αν έκανα βλακεία, αλλά όταν εγκαθιστούσα
το bsd,
στο τμήμα του partitioning έβγαζε ένα μήνυμα για λάθος γεωμετρία του δίσκου
(σόρρυ, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες).
Η γεωμετρία που έβλεπε ήταν 4500/255/63.
Το γκουγκλάρισα λίγο και κάποιος έλεγε ότι δεν έιχε προβλήματα αν διόρθωνε
με βάση τα αποτελέσματα που έβλεπε από λίνουξ.
Δεδομένου ότι έχω δύο ίδιους δίσκους και ο δεύτερος (αυτός με το λίνουξ)
είχε γεωμετρία
4499/255/63,
έκανα την αντίστοιχη αλλαγή κατά την εγκατάσταση και κατά τα άλλα όλα είναι
άρτια (και οφείλω να ομολογήσω εντυπωσιακά καλά).
Τώρα παλεύω να εγκαταστήσω linux binaries (mathematica κλπ) που μου
χρειάζονται και είναι πανεύκολο.
Αν καταφέρω να βάλω και τον -- συγγνώμη που θα αναφέρω *αυτή* τη λέξη σε
*αυτή* τη λίστα -- fortran95 compiler της intel (η gfortran την περασμένη
βδομάδα δεν ήταν ακόμα αρκετά γρήγορη, δυστυχώς), το λίνουξ θα με βλέπει
σπανιότατα μου φαίνεται...

***>> Α, το μόνο που δεν μπορώ να βρω είναι πώς να κάνω mount dos partitions
με UTF8. Δεν το είδα ούτε στο handbook, ούτε στο man mount(8) ούτε στο man
fstab(5)

'Στωω,
Δ.

> Υ.Γ. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο μη αποδοτικό είναι το ``nospam''
> για email address!  Θα απαντήσω καμιά μέρα στον nospam και μετά θα
> περιμένω να μου απαντήσει κιόλας, όχι τίποτ' άλλο.

Λοιπόν συγγνώμη, στο λίνουξ απ'όπου έστειλα το προηγούμενο μύνημα
είχα ξεχάσει να απενεργοποιήσω την ψεύτικη διεύθυνση, που
δεν μου χρειάζεται πια αφού ο spamassassin δουλεύει καλα...