ufs mount problem.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 18 18:24:33 EET 2004

On 2004-11-18 17:19, Dimitris <no.spam at see_signature.com> wrote:

> Λοιπόν, σε συνέχεια παλιότερoυ ποστ, έχουμε τα εξής:
> [...]
> # mount -t ufs -o ufstype=44bsd /dev/sdb1 /media/bsd
> mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sdb1,
>        or too many mounted file systems

Το φοβόμουνα.  Γι αυτό σου είχα γράψει περί block:fragment ratio.

Μπορείς να μου δείξεις από το BSD πληροφορίες για αυτό το ίδιο
filesystem;  Π.χ. με:

	# dumpfs /home | head -22

Μη μου στείλεις ΟΛΟ το output της dumpfs.  Μόνο τις πρώτες γραμμές
θέλω να δω, και πιο συγκεκριμένα μόνο αυτές:

	# dumpfs / | egrep -e '^(magic.*UFS|[fb]size)'
	magic   11954 (UFS1)    time    Thu Nov 18 18:17:22 2004
	bsize   8192    shift   13      mask    0xffffe000
	fsize   1024    shift   10      mask    0xfffffc00

> Αυτά από πυρήνα 2.6.9 σε σούζι 9.1 που του έχω βαλει ufs read only
> support:
>
> $ lsmod | grep ufs
> ufs                    81924  0

Όπως είπα και παλιότερα ``UFS my ass'' support έχει το Linux.  Δεν το
κατηγορώ, αφού και το FreeBSD δεν έχει σοβαρό ext[23] support, αλλά
μην βασιστείς πολύ πάνω του.  Εκτός κι αν έχεις όρεξη για λίγο από
kernel hacking, κανένα panic έτσι για να στρώσεις στομάχι κι άλλα
τέτοια ωραία.

Το ωραία είναι *και* κυριολεκτικό, όταν το λέω εγώ για τέτοια θέματα,
αφού όλη μέρα αυτό κάνω πλέον :-)

Υ.Γ. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο μη αποδοτικό είναι το ``nospam''
για email address!  Θα απαντήσω καμιά μέρα στον nospam και μετά θα
περιμένω να μου απαντήσει κιόλας, όχι τίποτ' άλλο.