ufs mount problem.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 18 19:22:40 EET 2004

On 2004-11-18 19:00, Dimitris <lenis at inp.demokritos.gr> wrote:

> OK:
> # dumpfs / | egrep -e '^(magic.*UFS|[fb]size)'
> magic   19540119 (UFS2) time    Thu Nov 18 18:55:03 2004
> bsize   16384   shift   14      mask    0xffffc000
> fsize   2048    shift   11      mask    0xfffff800

Όπως το φαντάστηκα.  Το autoselection του block:fragment ratio είδε ότι έχεις
κάπως μεγάλο δίσκο και (πολύ σωστά) χρησιμοποίησε μεγέθη που είναι ελαφρώς
μεγαλύτερα από αυτά που ξέρει το Linux να διαβάζει.

Αν βρω λίγο χρόνο το Σαββατοκύριακο θα σου στείλω ένα patch για τον Linux
πυρήνα σου που θα διορθώνει τα 'παιχνίδια' που κάνει με τα block sizes.
Αν δε φοβάσαι να τρέξεις Linux πυρήνα με patch από ένα διαβολικό BSD user,
μάλλον θα παίξει μια χαρά :-)

> Εεεε, δεν ξέρω αν αυτό έχει σχέση ή αν έκανα βλακεία, αλλά όταν εγκαθιστούσα
> το bsd, στο τμήμα του partitioning έβγαζε ένα μήνυμα για λάθος γεωμετρία του
> δίσκου (σόρρυ, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες).

Μπα, συνήθως δεν έχει σημασία γιατί το BSD μιλάει με LBA με το δίσκο (αν τον
έχεις ρυθμίσει ως LBA στο BIOS), οπότε δεν πολυνοιάζεται για το τι λέει ο
δίσκος ο ίδιος ότι είναι τα C/H/S values.

> Το γκουγκλάρισα λίγο και κάποιος έλεγε ότι δεν έιχε προβλήματα αν διόρθωνε
> με βάση τα αποτελέσματα που έβλεπε από λίνουξ.

Και να μη το διορθώσεις, πάλι μια χαρά θα παίξει.

> Αν καταφέρω να βάλω και τον -- συγγνώμη που θα αναφέρω *αυτή* τη λέξη σε
> *αυτή* τη λίστα -- fortran95 compiler της intel (η gfortran την περασμένη
> βδομάδα δεν ήταν ακόμα αρκετά γρήγορη, δυστυχώς), [...]

*LOL*

Μπα, δεν τρέχει τίποτα.  Κι εγώ δεν ήξερα Fortran μέχρι πριν λίγους μήνες.
Τότε διάβασα μερικά άρθρα για το πολυ΄καλό floating point support που έχει
η Fortran και το κάπως "κακό" floating point support που έχουν όλες οι
υλοποιήσεις της C μέχρι και το C99 πρότυπο.  Οπότε έμαθα και Fortran :-)

> Α, το μόνο που δεν μπορώ να βρω είναι πώς να κάνω mount dos partitions
> με UTF8. Δεν το είδα ούτε στο handbook, ούτε στο man mount(8) ούτε στο man
> fstab(5)

Ω, να πάρει.  Πώς μου ξέφυγε;  Θα διορθωθεί σύντομα, στο υπόσχομαι.

	# mount_msdosfs -L el_GR.UTF-8 /dev/ad1s2 /mnt/dos

Πιθανόν να χρειαστεί και το option -D CP737, αλλά δε θυμάμαι απέξω.
Πρέπει να το δοκιμάσω κάπου πριν σου πώ σίγουρα.

[ Ok, δεν ξανασχολιάζω το nospam :P ]