linux για την τρίτη ηλικία

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Tue Nov 16 15:40:44 EET 2004

fs wrote:

> Και να κάνω μια έκκληση στους πολύ καινούργιους - χωρίς να υπονοώ ότι
> είμαι έστω και στο ελάχιστο "expert" -, καθίστε και σκεφτείτε. Πόσα χρόνια
> είστε πάνω από τα windows και φαίνονται "εύκολα". Είναι σίγουρα "δύσκολο"
> το linux σε όποιον ασχολείται με αυτό όσα χρόνια έχετε εσείς στη χρήση
> windows;
>
> Ακούγεται υπερβολικά παράξενο, αλλά αυτήν την ερώτηση έχω την εντύπωση την
> κάνουν ελάχιστοι.

Δεν έχεις καθόλου δίκιο. Δεν είναι μόνο θέμα ευκολίας ή συνήθειας. Είναι
θέμα χρόνου. Πριν μερικά χρόνια είχα στήσει ένα παλιό RH την χαλεπή
εποχή που το GNOME ήταν ακομα beta και το KDE ήταν στο φτύσιμο από τη RH
λόγω άδειας. Κατέβασα λοιπόν τα ανάλογα πακέτα KDE και το έστησα μόνος
μου φτιάχνοντας όλα το κονφιγκουρέισον με το χέρι. Δεν υπάρχει ούτε μια
στο εκκατομύριο περίπτωση να το ξανακάνω όχι γιατί ξέχασα ή βαριέμαι
ούτε γιατί δεν μπορώ, αλλά γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω με το
χρόνο μου από τοτε που ήμουν φοιτητής.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329