linux για την τρίτη ηλικία

fs admin at www0.org
Tue Nov 16 20:55:51 EET 2004

On Tue, 16 Nov 2004 15:40:44 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Δεν έχεις καθόλου δίκιο. Δεν είναι μόνο θέμα ευκολίας ή συνήθειας. Είναι
> θέμα χρόνου. Πριν μερικά χρόνια είχα στήσει ένα παλιό RH την χαλεπή
> εποχή που το GNOME ήταν ακομα beta και το KDE ήταν στο φτύσιμο από τη RH
> λόγω άδειας. Κατέβασα λοιπόν τα ανάλογα πακέτα KDE και το έστησα μόνος
> μου φτιάχνοντας όλα το κονφιγκουρέισον με το χέρι. Δεν υπάρχει ούτε μια
> στο εκκατομύριο περίπτωση να το ξανακάνω όχι γιατί ξέχασα ή βαριέμαι
> ούτε γιατί δεν μπορώ, αλλά γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω με το
> χρόνο μου από τοτε που ήμουν φοιτητής.

Μιλούσα για όσους έχουν κάποια γνώση στα ενδότερα των windows. Το να
ξέρεις τι βρίσκεται στην χαοτική registry δεν είναι καθόλου εύκολη
εργασία. Όταν βγήκαν τα windows 2000 είχαν ένα εντελώς νέο administration
interface - το οποίο κληρονόμησαν σχεδόν όμοιο τα windows xp - για το
οποίο χρειάστηκαν αρκετό χρόνο οι χρήστες windows με χρήση των "ενδοτέρων"
ώστε να το συνηθίσουν αν και τελικά είναι περισσότερο userfriendly απ' ότι
προηγούμενες μέθοδοι, το οποίο και δείχνει ότι μπορεί να' ναι κάτι
userfriendly αλλά τίποτα δεν μπαίνει με το φτυάρι στο κρανίο. Φυσικά και
δεν συγκρίνεται η χρήση των windows 2000 administration tools με το
configuration ενός unix συστήματος αλλά το κάθε τι απαιτεί μία ελάχιστη
αφιέρωση.

Μακάρι να' χαμε το "matrix uploader" να μαθαίναμε κουνγκ φου στο άψε σβήσε.

-fs