linux για την τρίτη ηλικία

fs admin at www0.org
Tue Nov 16 00:40:01 EET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 23:33:43 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Ε το να προσπαθείς να στήσεις ενα driver και μετά να πρέπει ή να κάνεις
> μεταπτυχιακό στο IT ή να ξαναστήσεις όλο το σύστημα απ'την αρχ, δεν το
> θεωρώ και ότι πιο μοντέρνο (απο πλευράς νοοτροπίας) υπάρχει... Υπάρχουν
> πολλά περιθώρια για βελτίωση σε τέτοια θέματα.

Η αλήθεια είναι ότι κοιτώντας ξανά την ιδέα σου δεν είναι τίποτα
καινούργιο. Είναι όντος στη λίθινη εποχή το linux όσων αφορά

    το desktop.
+ τα interfaces του desktop
+ το πάντρεμα του desktop με το υπόλοιπο σύστημα.
______________________________
= το userfriendliness

Αλλά μέχρι εκεί φτάνει η ποιότητα της microsoft. στην εύκολη χρήση. Αν
κάποιος νιώθει άνετα στο να χρησιμοποιεί unix λειτουργικά πλέον το μόνο
που έχει να ζηλέψει από τα microsoft windows είναι τα παιχνίδια, τα αρχεία
word, και άλλα προγράμματα που απλά δεν βγαίνουν σε τίποτα άλλο και η
gpl/open source κοινότητα δεν έχει καμμία ευθύνη πάνω σε αυτό.

Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι το μοναδικό πρόβλημα είναι το
δεύτερο, προγράμματα που βγαίνουν μόνο για windows. Γιατί η εύκολη η χρήση
είναι κτήμα όποιου έχει συνηθίσει το terminal. Για αυτόν, το desktop είναι
λιγότερο userfriendly.

Και να κάνω μια έκκληση στους πολύ καινούργιους - χωρίς να υπονοώ ότι
είμαι έστω και στο ελάχιστο "expert" -, καθίστε και σκεφτείτε. Πόσα χρόνια
είστε πάνω από τα windows και φαίνονται "εύκολα". Είναι σίγουρα "δύσκολο"
το linux σε όποιον ασχολείται με αυτό όσα χρόνια έχετε εσείς στη χρήση
windows;

Ακούγεται υπερβολικά παράξενο, αλλά αυτήν την ερώτηση έχω την εντύπωση την
κάνουν ελάχιστοι.

-fs