linux για την τρίτη ηλικία

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Nov 15 23:33:43 EET 2004

fs wrote:

> Πρώτο λάθος. Μην παρασύρεσαι από το ξεπεταρούδι που τώρα βγήκε απ' το
> αυγό και φωνάζει από δω κι'απο κει για καλαμπόκι. Βάλε τον μπαμπά. (το
> mozilla, αν δε το κατάλαβες ήδη)

Ε όχι και μολις βγήκε απ'το αυγό. Τα περισσοτερα πράγματα είναι κοινά με
το Μοζίλα και εκτός αυτού υπήρχαν προηγούμενες εκδόσεις εδώ και ένα
χρόνο. Επι πλέον, επειδή ο μοζίλας εγκαθίσταται αυτόματα στη Φεδόρα
χωρίς να μπορείς να επιλέξεις την μη εγκατάστασή του, ξέρεις τι θα
γινόταν αν εβαζα απο πάνω τον ελληνικό. Το Λίνουξ δε φημίζεται για την
ευκολία εγκατάστασης απεγκατάστασης πραγμάτων, ειδικά αν αυτά είναι
απ'τη μάνα τους (απ το ντίστρο δηλαδη).

> Εδώ τώρα λίγο περιορισμένες οι φάσεις. Μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή αν
> και κάνει 15 sec να σηκωθεί σε ένα συνηθισμένο udma disk σε amd 2600+ την
> τελευταία φορά που κοίταξα.

Μπα, σε Linux AMD 1100 σηκώνεται ελαφρώς αργότερα απ΄ὀτι σε XP Intel 3.4
Prescot (η μάρκα μου). Και το κουφό είναι ότι σε κάτι μεγάλα αρχεία SXW
που δοκίμασα, στο Linux τα φορτώνει πιο γρήγορα. Επίσης στο 1ο μηχάνημα
ξεκινάν γρηγορότερα και τα NetBeans, αλλά αυτό είναι παλιά ιστορία. Η
τζάβα ήταν πάντα 2 φορές γρηγορότερη στο Linux χωρίς να ξέρω το γιατί...

> Και ερωτά ο ποιητής. Τι θέλει με NVIDIA drivers ένας άνθρωπος της τρίτης
> ηλικίας; :-)

Καλή ερώτηση, αλλά θα είχε πλάκα να απαντιώταν στην πράξη ε;

> Δεν θα σχολιάσω. Αυτό είναι subject για πραγματικό flamebait - όπου
> προφανώς θα άλλαζες γνώμη ακόμα και αν τα έβαζες με κάποιον που θεωρείται
> windows expert διότι εκείνος θα γνώριζε ποιος προσπαθεί όχι να
> ξεφύγει απ' τη λίθινη απλά, αλλά από <cencored>σκατά</c> δεινόσαυρων της
> ιουράσιας περίοδου.

Ε το να προσπαθείς να στήσεις ενα driver και μετά να πρέπει ή να κάνεις
μεταπτυχιακό στο IT ή να ξαναστήσεις όλο το σύστημα απ'την αρχἠ, δεν το
θεωρώ και ότι πιο μοντέρνο (απο πλευράς νοοτροπίας) υπάρχει... Υπάρχουν
πολλά περιθώρια για βελτίωση σε τέτοια θέματα.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329