Mail Server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Nov 14 12:43:27 EET 2004

On 2004-11-14 09:35, Pliasas Vasilis 10463 <vplia at otenet.gr> wrote:

> Giafto kai'gw sou eipa oti thelw na grapsw enan webmail client. Epsaksa
> sto www.php.net kai vrika oti i php exei ipostiriksi cyrus eksorismou.
> Yparxoun leei kai sinartiseis gia IMAP alla prepei na egatastiseis enan
> c-client. H aporia mou einai i eksis: Giati na iparxei afti i diafora?

c-client einai to atyxestato onoma pou dialeksan oi developers tou Pine
na dosoun sth biblio8hkh pou xrhsimopoiei to Pine gia na prospelasei
remote mailboxes (meso POP h IMAP, me h xoris SSL encryption, klp).
Mallon auto pou thes einai pio aplo apo oti fantasthka.  Gia pes mas
akribos ti diabases gia to "c-client" h to php sou, mhpws bgaloume akrh.

- Giorgos