Mail Server

Pliasas Vasilis 10463 vplia at otenet.gr
Sun Nov 14 09:35:30 EET 2004

On Sat, 13 Nov 2004, Giorgos Keramidas wrote:

> Date: Sat, 13 Nov 2004 17:54:56 +0200
> From: Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
> To: Pliasas Vasilis 10463 <vplia at otenet.gr>
> Cc: linux-greek-users at lists.hellug.gr
> Subject: Re: Mail Server

> Se kalo dromo eisai.  Alla exeis mono to miso kommati tou setup sto
> myalo sou.  Enas mail server exei duo kyria merh:
>
> 	- Ena mail transfer agent (MTA).
> 	- Ena mail access method.

Malista....

> [...]
> tropo'' apofasizei se poio ``mailbox'' na ta apo8hkeusei.  To mailbox
> mporei na einai otidhpote apo ena aplo, flat, UNIX mbox format arxeio
> mexri mia seira apo table entries se mia SQL database.
>
> Sinithos gia auto to skopo tha deis na xrhsimopoiountai programmata
> opws Sendmail, Exim, Postfix, qmail, se sunduasmo me opoiodhpote apo
> mia terastia gkama mikroterwn ergaleiwn.  Psakse stis home pages[1]
> twn MTA pou eipa prin kai fusika sto documentation tou leitourgikou
> sou, gia na deis poio apo auta uposthrizetai kala h s' aresei pio polu

Exw idi egatastisei ton postfix pou to xrisimopoiw se sindiasmo me to
fetcmail etsi wste na pairnw ta email mou apo tin otenet kai na ta vlepw
me to pine sto linux mixanima mou.

> [...]
> kai sto documentation tou cyrus.  Einai oi duo pio dhmofileis.  Auto
> de shmainei pos oloi oi alloi, p.x. o qpopper, den einai kaloi.
>
> Dokimase na kaneis ena kalo psaksimo kai sto Freshmeat:
>
> 	http://freshmeat.net/
>
> Mia allh kalh idea otan psaxneis plhrofories gia ola ta programmata ta
> sxetika me mail einai na anoigeis ena browser st selida twn Ports tou
> FreeBSD [ http://www.freebsd.org/ports.html ].  H kathgoria mail/ exei
> ena soro programmata kai ta links stis selides tous einai polu xrhsima ;-)

> Auto eksartatai para polu apo to eidos ths efarmoghs pou theleis ki

Giafto kai'gw sou eipa oti thelw na grapsw enan webmail client. Epsaksa
sto www.php.net kai vrika oti i php exei ipostiriksi cyrus eksorismou.
Yparxoun leei kai sinartiseis gia IMAP alla prepei na egatastiseis enan
c-client. H aporia mou einai i eksis: Giati na iparxei afti i diafora?