Mail Server

William Wallace vplia at otenet.gr
Sun Nov 14 17:04:16 EET 2004

On Sun, 14 Nov 2004, Giorgos Keramidas wrote:

> Date: Sun, 14 Nov 2004 12:43:27 +0200
> From: Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
> To: Pliasas Vasilis 10463 <vplia at otenet.gr>
> Cc: linux-greek-users at lists.hellug.gr
> Subject: Re: Mail Server
>
> On 2004-11-14 09:35, Pliasas Vasilis 10463 <vplia at otenet.gr> wrote:
>>>
>>> [...]
>>> 2. To deutero (auto pou exeis ki esu sto nou sou) einai pos meta
>>> kapoios xrhsths tha mporesei na pistopoihsei thn taytothta tou kai na
>>> prospelasei ta minimata enos sugkekrimenou mailbox. [...]
>>>
>>> Auto eksartatai para polu apo to eidos ths efarmoghs pou theleis ki
>>> apo ena karo alla pragmata.
>>
>> Giafto kai'gw sou eipa oti thelw na grapsw enan webmail client. Epsaksa
>> sto www.php.net kai vrika oti i php exei ipostiriksi cyrus eksorismou.
>> Yparxoun leei kai sinartiseis gia IMAP alla prepei na egatastiseis enan
>> c-client. H aporia mou einai i eksis: Giati na iparxei afti i diafora?
>
> c-client einai to atyxestato onoma pou dialeksan oi developers tou Pine
> na dosoun sth biblio8hkh pou xrhsimopoiei to Pine gia na prospelasei
> remote mailboxes (meso POP h IMAP, me h xoris SSL encryption, klp).
> Mallon auto pou thes einai pio aplo apo oti fantasthka.  Gia pes mas
> akribos ti diabases gia to "c-client" h to php sou, mhpws bgaloume akrh.

Vasika den mporw na sou pw pou to diavasa giati katevasa to php
documentation se html morfi kai to vlepw ston apache pou exw stisei spiti
mou mesw mozilla sta Win98SE. Alla afou epimeneis, afto diavasa:
http://gr.php.net/manual/en/ref.cyrus.php

telika apofasisa na stisw Courier gia 2 logous:
1) Apo to http://gr.php.net/manual/en/ref.cyrus.php fainetai oti o Courier
einai pio dinatos/genikos apo ton Cyrus dioti h php exei 5 (tixaia lew
enan arithmo) sinartiseis gia na kanei ta dika tis ston mail server enw
gia ton Courier exei 105 (tis sinartiseis tou tipou imap_<kati>() ennow
opws p.x. imap_headersinfo() ktl. ennow)

2) O Courier ipostirizei maildir kai mbox kai alla kaloudia pou me
entipwsiasan.

Ara mallon tha protimisw ton Courier. To provlima omws pou prikiptei einai
to eksis: Exw stimeno postfix.

Xriazetai na stisw qmail i oxi?
 	if($answear=='yes')
 	{
 		ask("Tha kanei conflict me to postfix?");
 	}
 	else
 	{
 		ask("Ti diaforetika 'kathikonta' exei o qmail apo to postfix?");
 	}