twinview της nvidia

DJ Art djart at linux.gr
Wed Nov 10 11:46:45 EET 2004

On Wednesday 10 November 2004 03:23, axel maroudas wrote:
> Option "MetaModes" "1280x1024,1024x768"
>
> τότε παίρνω πράγματι στην τηλεόραση αντίγραφο της οθόνης αλλά πολύ
> "μεγαλύτερο" της οθόνης με αποτέλεσμα να μην χωράει ολόκληρο και στην
> τηλεόραση να βλέπω ένα κομμάτι μόνο  του desktop

Η κάρτα γραφικών δεν μπορεί να δώσει στο TV output ανάλυση μεγαλύτερη
από 1024x768. Άρα είναι μάταιο που προσπαθείς να σηκώσεις ανάλυση
1280x1024.

Οι λύσεις είναι 3:

- θα ρίξεις την ανάλυση του desktop στα 1024
- θα συμβιβαστείς με την ιδέα του ότι το dekstop στην τηλεόραση θα κάνει
scroll
- η εφαρμογή που προσπαθείς να τρέξεις γνωρίζει από αναλύσεις και
twinview και μπορεί να προσαρμόσει την ανάλυση κατάλληλα ώστε να τρέχει
απροβλημάτιστα fullscreen στην τηλεόραση.

Το τελευταίο είναι tricky, συνήθως ισχύει μόνο για τους media players
και το μόνο software που έχω δεί μέχρι στιγμής να το κάνει είναι το
WinDVD (σε windows προφανώς). Ίσως κάτι να μπορεί να γίνει με τον
mplayer ή το xine, αν και το βλέπω ολίγον χλωμό.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?