twinview της nvidia

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Wed Nov 10 18:20:49 EET 2004

> [...]
>- θα συμβιβαστείς με την ιδέα του ότι το dekstop στην τηλεόραση θα κάνει
>scroll
>- η εφαρμογή που προσπαθείς να τρέξεις γνωρίζει από αναλύσεις και
>twinview και μπορεί να προσαρμόσει την ανάλυση κατάλληλα ώστε να τρέχει
>απροβλημάτιστα fullscreen στην τηλεόραση.
>
>Το τελευταίο είναι tricky, συνήθως ισχύει μόνο για τους media players
>και το μόνο software που έχω δεί μέχρι στιγμής να το κάνει είναι το
>WinDVD (σε windows προφανώς). Ίσως κάτι να μπορεί να γίνει με τον
>mplayer ή το xine, αν και το βλέπω ολίγον χλωμό.

Καλησπέρα, και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Δυστυχώς δεν θέλω να συμβιβαστώ και να ρίξω την ανάλυση του Desktop
γιατί με βολεύει αφάνταστα έτσι όπως είναι τώρα. Και επειδή όπως είπες
και εσύ ο mplayer χλώμό να καταλάβει  αυτό που θέλω να κάνω προχώρησα σε
άλλη λύση (προσπάθησα να κυκλώσω το πρόβλημα). Πείραξα το xorg.conf και
πρόσθεσα τα εξής :

Section "ServerLayout"
    Identifier     "MonitorTv"
    Screen      0  "MonitorLG"
    Screen         1  "GrTv"
    InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
    InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "ServerLayout"
    Identifier     "Monitor"
    Screen      0  "MonitorLG"
    InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
    InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "Monitor"
    Identifier   "LGMonitor"
    VendorName   "Monitor Vendor"
    ModelName    "L1711S"
    DisplaySize  340    270
    HorizSync    30.0 - 83.0
    VertRefresh  56.0 - 75.0
    Option        "dpms"
EndSection

Section "Monitor"
    Identifier   "GrTv"
       HorizSync   30-50
       VertRefresh   60
EndSection

Section "Device"
    Identifier  "MvidiaFX5200"
    Driver      "nvidia"
    VendorName  "Videocard vendor"
    BoardName   "NVIDIA GeForce FX (generic)"
    BusId        "PCI:01:00:0"
    Screen     0
EndSection

Section "Device"
    Identifier   "NvidiaFX5200TvOut"
       Driver       "nvidia"
       Screen       1
       BusID        "PCI:01:00:0"
    Option        "TVStandard" "PAL-G"
    Option        "TVOutFormat" "SVIDEO"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier "MonitorLG"
    Device     "MvidiaFX5200"
    Monitor    "LGMonitor"
    DefaultDepth     24
    SubSection "Display"
        Viewport   0 0
        Depth     24
        Modes    "1280x1024" "1280x960" "1152x864" "1024x768" "800x600"
"640x480"
    EndSubSection
EndSection

Section "Screen"
   Identifier   "GrTv"
   Device      "NvidiaFX5200TvOut"
   Monitor      "GrTv"
   DefaultDepth   24
   Subsection    "Display"
       Depth   24
       Modes   "1024x768" "800x600" "640x480"
   EndSubsection
EndSection

Άλλαξα και το init level από 5 σε 3  (Full multiuser mode) και τώρα κάνω
login σε text mode. Μετά τρέχω
$startx -- -layout Monitor
$startx -- -layout MonitorTv

ανάλογα με το αν θέλω τηλεόραση και οθόνη ή μόνο οθόνη. Όμως έτσι όταν
θέλω οθόνη και τηλεόραση δημιουργούνται 2 kde που τρέχουν ανεξάρτητα το
ένα με το άλλο. Αυτό μου τρώει πολλά resourses και δεν το θέλω. δοκίμασα
να μην σηκώσω κατ' ευθείαν τον Χ αλλά να τρέχω kdm ή xdm. Διάβασα και
αρκετά manuals αλλά δεν βρήκα τρόπο να κάνω αυτό που θέλω. να μην σηκώνω
δηλαδή δεύτερο kde αλλά απλά να χτιάχνω άλλ μια οθόνη. Να τι μου είπαν
και στο forum της nvidia: Two kdes - this means that the one on the tv
is not a clone of the one on your crt. You can use them independently.
To turn off the one on the tv you have to modify kdm session management
Προσπάθησα να το αλλάξω αλλά δεν τα κατάφερα. Εδώ μήπως μπορεί κανέις να
βοηθήσει γιατί έχω φρικάρει με τα settings και αρχίζω να τα χάνω?

Ευχαριστώ και πάλι
axelmangr