udev + modules

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 7 17:01:46 EET 2004

On Sunday 07 November 2004 16:23, Dimitris Mandalidis wrote:
> script έτσι ώστε για παράδειγμα μόλις κάποιος πάει να κάνει mount το
> /dev/hdc να φορτώνεται μόνο του το module ide-cd.ko. Έχει κανείς
> καμμιά ιδέα;

Δεν έχω να προσθέσω κάτι πάνω σε αυτό, αλλά να κάνω μια παρατήρηση:

Όταν βάζεις ένα usb δίσκο, όντως το hotplug φορτώνει scsi και
usb-storage (και ότι άλλο μπορεί να χρειάζεται) μόνο του.

Το ίδιο δεν ισχύει με το ide-cd και μου έχει σπάσει κι εμένα τα νεύρα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)