udev + modules

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sun Nov 7 16:23:49 EET 2004

On Sun, Nov 07, 2004 at 11:56:59AM +0000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Αυτό που θέλεις είναι να τρέχουν τα hotplug scripts, και να σου
> φορτώνουν το κατάλληλο module όταν πρωτοανιχνεύεται η συσκευή (στην
> εκκίνηση, ή όταν τη συνδέεις). Από εκεί καλείται και το udev, που
> φτιάχνει επί τόπου τα αρχεία συσκευής για τη (φυσική) συσκευή, και
> είσαι έτοιμος να τη χρησιμοποιήσεις.

Εχμ έχεις δίκιο, έπρεπε να διαβάσω καλύτερα τις οδηγίες που έρχονται με το
hotplug. Εντέλει κατάφερα να φτιάξω deps μέσα στο /etc/modprobe.conf για τα
modules που ήθελα, το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πως να φτιάξω ένα hotplug
script έτσι ώστε για παράδειγμα μόλις κάποιος πάει να κάνει mount το
/dev/hdc να φορτώνεται μόνο του το module ide-cd.ko. Έχει κανείς καμμιά
ιδέα;

Δ.

PGP key 39A40276 at wwwkeys.eu.pgp.net
key fingeprint: 9A0B 61C6 B826 4B73 69BB  972B C5E7 A153 39A4 0276