udev + modules

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Sun Nov 7 17:33:45 EET 2004

On Sun, Nov 07, 2004 at 05:01:46PM +0200, DJ Art wrote:

> Δεν έχω να προσθέσω κάτι πάνω σε αυτό, αλλά να κάνω μια παρατήρηση:
>
> Όταν βάζεις ένα usb δίσκο, όντως το hotplug φορτώνει scsi και
> usb-storage (και ότι άλλο μπορεί να χρειάζεται) μόνο του.
>
> Το ίδιο δεν ισχύει με το ide-cd και μου έχει σπάσει κι εμένα τα νεύρα.

  Α μάλιστα. Δεν το γνώριζα. Προφανώς το ide subsystem δεν παράγει
hotplug events, που δεν είναι και τελείως παράξενο, αν σκεφτείς ότι
δεν υπάρχει καθόλου hotplugging στο IDE. Οπότε, για τη συγκεκριμένη
περίπτωση, μάλλον πρέπει ή να ορίσετε να φορτωθεί το module κατά την
εκκίνηση, ή να χρησιμοποιήσετε κάποιο πιο προχωρημένα σύστημα
ανίχνευσης του υλικού, του στυλ discover [0] / hwinfo / kudzu. [1]

[0] http://componentizedlinux.org/discover/
[1] Όλα τα παραπάνω υπάρχουν ήδη ως πακέτα στο Debian, το οποίο όμως
χρησιμοποιεί το discover για νέες εγκαταστάσεις.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."