udev + modules

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Sun Nov 7 13:56:59 EET 2004

On Sun, Nov 07, 2004 at 12:42:37PM +0200, Dimitris Mandalidis wrote:
> Καλησπέρες,
> Τις προάλλες έκανα configure τον 2.6.10-rc1 kernel που έχω να δουλεύει με
> hotplug(2004_01_05)+udev026 αλλά αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα modules. Για
> παράδειγμα θέλω όταν κάνω mount /dev/hdc να φορτώνεται το module ide-cd,
> όπως κι όταν κάνω mount /dev/uba1 να φορτώνονται τα ub.ko, usb-storage.ko
> αφού έχουν φορτωθεί κάποια modules για SCSI (που δεν θυμάμαι ποια είναι).
> Πως γίνεται αυτό; φαντάζομαι από το /etc/modprobe.conf (το οποίο έχω
> φτιάξει με generate-modprobe.conf αλλά δεν ξέρω πως. Καμμιά βοήθεια;

  Ερμ, χάνεις λίγο το νόημα. Το udev δημιουργεί τα αρχεία συσκευής στο
/dev μόνο όταν η φυσική συσκευή αναγνωρίζεται πλέον από τον πυρήνα,
δηλαδή όταν έχουν ήδη φορτωθεί τα modules. Οπότε αυτό που ζητάς δε
γίνεται με τα συγκεκριμένα εργαλεία, και δε βλέπω και το λόγο εδώ που
τα λέμε.

  Αυτό που θέλεις είναι να τρέχουν τα hotplug scripts, και να σου
φορτώνουν το κατάλληλο module όταν πρωτοανιχνεύεται η συσκευή (στην
εκκίνηση, ή όταν τη συνδέεις). Από εκεί καλείται και το udev, που
φτιάχνει επί τόπου τα αρχεία συσκευής για τη (φυσική) συσκευή, και
είσαι έτοιμος να τη χρησιμοποιήσεις.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."