Thunderbird "Reply" στις λίστες

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Nov 2 17:38:41 EET 2004

DJ Art wrote:

> Oh, well .... :-/

Sorry... :)

> Απ' όσο ξέρω, κάνεις λάθος. Οι περισσότερες λίστες λειτουργούν με τον
> ίδιο τρόπο (π.χ. οι λίστες στο sourceforge, στο debian.org και τα
> λοιπά).
>
> Αλλά, τί σημασία έχει τι κάνουνε οι άλλοι ? Αν δηλαδή κάνουν το λάθος,
> πρέπει να το ακολουθήσουμε κι εμείς ?

Σε τέτοιες περιπτώσεις, θεωρώ το σύνηθες ως αποτέλεσμα "κοινής
λογικής". Αν πράγματι ήταν λάθος, δεν θα ήταν πλέον σύνηθες, εκτός
και αν καθυστερεί η διόρθωση λόγω άλλων παραγόντων.

> Τί μανούβρες να κάνεις ? Ο mailer σου δεν έχει Reply to List ?

Reply to list? Περίεργο που το λες, δεν το έχω δει ποτέ. Μήπως είναι
μάπα ο Thunderbird;

> Βασικά, το συγκεκριμένο θέμα ανήκει πλέον στην κατηγορία του flame.

Γουστάρω!

> Διότι υπάρχουν και οι 2 απόψεις:
>
> http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html
> http://www.metasystema.net/essays/reply-to.mhtml
>
> Πρώτο γράφτηκε το reply-to-harmful.html, πάντως ;)

Αφορά συγκεκριμένα τις λίστες, ή γενικότερα το e-mailing;

> Οπότε, για μένα πλέον είναι θέμα προτίμησης παρά θέμα κάποιου
> specification ή κάτι άλλου. Επομένως, ξέρω πως οι σοβαροί mailers
> λαμβάνουν τα μέτρα τους. Άρα, βάζοντας το reply-to header να δείχνει
> στη λίστα, όντως τους κόβουμε τα features.

Επειδή έβαλες το επίθετο "σοβαροί", πρέπει να σε ρωτήσω ποιοι είναι
αυτοί προκειμένου να προμηθευτώ έναν (για Windows παρακαλώ).

"Anyway" may be an understatement...

(τι ήθελα κι' έμπλεξα ο κακομοίρης...)

Doc