Thunderbird "Reply" στις λίστες

DJ Art djart at linux.gr
Tue Nov 2 17:05:23 EET 2004

On Tuesday 02 November 2004 11:53, Constantine Dokolas wrote:

> Το ανοίγω εγώ:

Oh, well .... :-/

> Γιατί; Δεν είναι βλακεία; Όλος ο υπόλοιπος κόσμος
> παίζει αλλιώς (ή κάνω λάθος;).

Απ' όσο ξέρω, κάνεις λάθος. Οι περισσότερες λίστες λειτουργούν με τον
ίδιο τρόπο (π.χ. οι λίστες στο sourceforge, στο debian.org και τα
λοιπά).

Αλλά, τί σημασία έχει τι κάνουνε οι άλλοι ? Αν δηλαδή κάνουν το λάθος,
πρέπει να το ακολουθήσουμε κι εμείς ?

> Γιατί πρέπει να κάνω εγώ, ο χρήστης
> της λίστας, μανούβρες;

Τί μανούβρες να κάνεις ? Ο mailer σου δεν έχει Reply to List ?

> Υπήρξε πρόβλημα με auto-responders και τέτοια;

Όχι.

Βασικά, το συγκεκριμένο θέμα ανήκει πλέον στην κατηγορία του flame.
Διότι υπάρχουν και οι 2 απόψεις:

http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html
http://www.metasystema.net/essays/reply-to.mhtml

Πρώτο γράφτηκε το reply-to-harmful.html, πάντως ;)

Οπότε, για μένα πλέον είναι θέμα προτίμησης παρά θέμα κάποιου
specification ή κάτι άλλου. Επομένως, ξέρω πως οι σοβαροί mailers
λαμβάνουν τα μέτρα τους. Άρα, βάζοντας το reply-to header να δείχνει
στη λίστα, όντως τους κόβουμε τα features.

Στον αντίποδα, οι ακόμα πιο σοβαροί mailers (όπως το KMail) για να
αντιμετωπίσουν το Reply-To Header που δείχνει στη λίστα, έχουν βάλει
και Reply To Author επιλογή ;)

Anyway.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>