Thunderbird "Reply" στις λίστες

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 2 18:45:12 EET 2004

On 2004-11-02 17:38, Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com> wrote:

> Γουστάρω!

Δεν γουστάρεις, απλά νομίζεις.  Στην LGU έχουμε τεράστια πείρα στα flames και
η ενεργητικότητά μας χτυπάει κόκκινο όταν αρχίσει κάποιο.  Απλά κάτσε
αναπαυτικά και χάζεψε θέαμα... αυτό σου λέω μόνο :-P

> Αφορά συγκεκριμένα τις λίστες, ή γενικότερα το e-mailing;

Αφορά πολλά πράγματα.  Τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το email γενικότερα, το
πόσα mail παίρνεις κι απαντάς κάθε μέρα, το αν είσαι γραμμένος σε μια λίστα ή
σε 32, το αν είσαι κουρασμένος και απλώς θες να διαβάσεις τα 2-3 θέματα που με
μεγάλη πιθανότητα σε αφορούν, κλπ.

Με το να απαντάς μόνο στη λίστα σε δικό μου μήνυμα π.χ. υπάρχει μεγάλη
πιθανότητα να μη δω ποτέ την απάντησή σου.  Είμαι γραμμένος σε πολλές λίστες
και παίρνω από 500-1500 μηνύματα τη μέρα.  Αν η απάντησή σου έρθει 3 ώρες μετά
τη μήνυμά μου, είναι χαμένη σε κάποιο thread μέσα σε κάποια από τις 20 λίστες
που είμαι γραμμένος κι έχω περάσει τις περασμένες 2 ώρες διαβάζοντας π.χ. τον
πηγαίο κώδικα ενός προγράμματος που έχει ένα ηλίθιο bug, με το οποίο έχω
ξοδέψει σχεδόν όλη μου την ενέργεια, η πιθανότητα να _ψάξω_ για να δω αν
απάντησες εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος είναι _ακριβώς_ 0.000%!

Αν στείλεις την απάντησή σου και στη λίστα και δεν αμελήσεις να στείλεις ένα
_αντίγραφο_ σε μένα, στο INBOX μου θα φιγουράρει ένα μήνυμα σταλμένο ειδικά
για μένα.  Έτσι φαίνεται ότι εκτιμάς τον χρόνο που αφιέρωσα τόσο εγώ να γράψω
το αρχικό μήνυμα, όσο κι εσύ για να απαντήσεις· φανερώνεται έτσι ότι _θες_ να
διαβάσω την απάντησή σου, γιατί _όντως_ λες κάτι σημαντικό σε αυτή.  Αλλιώς,
το μήνυμά σου είναι άλλο ένα μέσα στα 1500...

Και φυσικά, μην ξεχνάμε ότι μπορεί κάποιος να στείλει mail στη λίστα
χωρίς να έχει γραφτεί σε αυτή.  Αν απαντήσεις μόνο στη λίστα, αυτός που
βασικά έπρεπε να πάρει το γράμμα σου δε θα το πάρει ποτέ.

Εσύ θα χαίρεσαι που απάντησες, με τη σωστή απάντηση στο πρόβλημα του
αρχικού αποστολέα, κι αυτός θα σε βρίζει μαζί με όλη τη λίστα που τον
έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια.  Ομορφιές!

> (τι ήθελα κι' έμπλεξα ο κακομοίρης...)

Heh :-)