Thunderbird "Reply" στις λίστες

George Daflidis-Kotsis gdk at thus.net
Tue Nov 2 13:30:10 EET 2004

On Tue, Nov 02, 2004 at 11:53:19AM +0200, Constantine Dokolas wrote:

> Το ανοίγω εγώ: Γιατί; Δεν είναι βλακεία; Όλος ο υπόλοιπος κόσμος
> παίζει αλλιώς (ή κάνω λάθος;). Γιατί πρέπει να κάνω εγώ, ο χρήστης
> της λίστας, μανούβρες; Υπήρξε πρόβλημα με auto-responders και τέτοια;

Kaneis la8os.

Kai to mutt an kaneis apla reply (kai to Reply-To den einai set sto address
ths listas, pou apo oti 8umamai epeita aposuzhthsh paliotera apofasisthke
na mhn einai) 8a kanei reply ston apostolea tou mail ki oxi sth lista.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at thus.net]