Re: Open Source και δημόσια διοίκηση

kranidiotis panagiotis kranidiotis at vatica.org
Fri May 28 16:40:44 EEST 2004

> Χμμ, περίεργο που το αναφέρεις αυτό ΤΩΡΑ. Λάβαμε πρόσφατα αυτό από
> ΕΛΛΑΚ, και περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες:

> Θα σας ενημερώσω μόλις μάθουμε και εμείς περισσότερα...

> - Γιάννης Στοΐλης

Η αλήθεια είναι ότι δεν το ήξερα και πολύ χαίρομαι που υπάρχει κάποια
τέτοια κίνηση σε αυτή την κατεύθηνση. Πιστεύω ότι πολλές φορές πρέπει να
εκεταλευόμαστε τις συγκυρίες που παρουσιάζονται και αυτή την στιγμή η
παρούσα κατάσταση είναι μια τέτοια. Το θέμα είναι κατά την γνώμη μου πολύ
σοβαρό γιατί αν σε μία όλο και πιο μηχανογραφημένη κοινωνία, η δημόσια
διοίκηση είναι δέσμια συγκεκριμένων εταιριών αυτόματα και οι πολίτες
πρροσαναττολίζονται για λόγουςς συμβατότητας προς το λογισμικό των
εταιριών αυτών.Έτσι χωρίς πολύ κόπο η Μ$ και η κάθε Microsoft βγάζει
όλουςς ττους ανταγωνιστές έξω από το παιχνίδι με την προτροπή μάλιστα και
των ίδιων των πολιττών που θα βλέπουν στο πρόσωπο των ανταγωνιστών το
εκνευριστικό πρόσωπο της ασυμβατότητας.

Γενικότερα πιστεύω ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν κάποια project (για αυτό
θα δημοσιεύσω άλλο thread κάποια στιγμή) Ελεύθερου Λογισμικού που θα έχουν
στόχο νευραλγικά σημεία της παραγωγής (πχ μηχανογραφημένη λογιστική
στηριζόμενη σε Debian, Apache, php, mysql λέω έτσι αόριστα) ώστε κάποια
στιγμή ίσως που θα χρειαστεί να υπάρξει τυποποίηση της στον τρόπο
κατάθεσης σεε δδημόσιους οργανισμούς (πχ εφορεία) να υπάρχει το απαραίτητο
υπόβαθρο καιι για υποστήριξη ελεύθερου λογισμικού.

Λόγω ελλειψης χρόνου το κλείνω εδω μεε σσκοπο να επανέρθω.