Open Source και δημόσια διοίκηση

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Fri May 28 18:10:53 EEST 2004

Σε κάποιο προηγούμενο ποστ, τέθηκε το ζήτημα συνεισφοράς από όλους μας
καθώς και η εξεύρεση κατάλληλων ομιλητών. Προσωπικά δεν μπορώ να
συνεισφέρω στο τελευταίο, όμως σκέφτομαι εαν θα ήταν καλό να αναφέρει
-σε μια παράγραφο το πολύ - όποιος θέλει σημεία άξια αναφοράς, γιατί
αυτό είναι το μόνο που μπορώ να προσφέρω τώρα.
Χωρίς να είμαι ειδικός επι του ανοιχτού λογισμικού, θα ήθελα, με αφορμή
το συγκεκριμένο thread, να εκφράσω κάποιες απόψεις μου, εάν βέβαια
θεωρείτε πως  το να εκφράζει ο καθένας τις απόψεις του για ένα τόσο
μεγάλο θέμα θα είναι εποικοδομητικό και δεν θα οδηγήσει σε χάος.

Ευχαριστώ