mailer - sendmail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 28 23:49:33 EEST 2004

On 2004-05-28 15:54, Balaskas Euaggelos <ebalaskas at edu.teiath.gr> wrote:
> Πως να φτιάξω δικό μου mailer στο sendmail
> και πως να το χρησιμοποιήσω στο mc μου,
>
> δώστε βοήθεια plz δεν αντέχω άλλο,

Δεν είμαι σίγουρος αν με το mc εννοείς το sendmail.mc σου, αλλά...

Πάντα υπάρχει κι ο κώδικας από ένα ήδη έτοιμο mailer.  Για παράδειγμα θα
μπορούσες να μελετήσεις την υλοποίηση του local mailer στο Sendmail
διαβάζοντας τον πηγαίο κώδικα:

    http://cvsweb.FreeBSD.org/src/contrib/sendmail/mail.local/

Όσο για το περίφημο .mc αρχείο, δες τον κώδικα του εξής macro file και
προσπάθησε να βρεις ένα αντίγραφο του "Bat book" της O'Reilly (Sendmail
Reference) αν δεν σου φανεί κατανοητό το αρχείο αυτό:

    http://cvsweb.FreeBSD.org/src/contrib/sendmail/cf/mailer/local.m4

"Use the Source, Luke."

- Γιώργος