Mandrake 9.2 + win XP

Mario Saturno blade at teilam.gr
Tue May 25 12:58:10 EEST 2004

Nikos Voulgaropoulos wrote:

> [...]
>ακρίβεια, με ενδιαφέρει πάρα πολύ να δημιουργηθεί ένα voice dictation που να
>μπορεί να γίνει training στα ελληνικά. Αυτό είναι μία μεγάλη ιστορία που θα
>χρειαστώ σελίδες για να σας εξηγήσω γιατί πρέπει να έχει το training.
>Πάντως, εάν μιλάμε για αναπηρίες, τότε πρέπει να έχει σίγουρα training
>επειδή πολλές αναπηρίες δεν έχουν σωστή άρθρωση.
>
>Όμως, το gnome τρέχει σε fedora, άρα μάλλον θα πρεπει να στήσω fedora. Το
>βρηκα στο ntua και είναι 4 δισκάκια. Χρειάζομαι ένα 24ωρο κατέβασμα, αλλά θα
>το κατεβάσω. Δε χάνω τέτοια περιβάλλοντα.

Δεν χρειάζεσε fedora. Το GNOME και το KDE είναι "περιβάλλων εργασίας".
Μπορείς κάλιστα να το
αλάξεις πάνω στην Mandrake. Απλώς το KDE είναι το default στις
περισότερες διανομές. Ισως χρειαστείς
κάποια rpm's για να γίνει πλήρως λειτουργικό το GNOME αλλά δεν χρειάζετε
να αλάξεις διανομή.

>Εδώ με βρίσκεις αδιάβαστο. Θα χρησιμοποιήσω το δεύτερο δίσκο που είναι καμιά
>80αριά GB. Πώς το σβήνουμε αυτό; Δεν έχω κανένα partition επάνω.

Απλώς βάλε τα windows XP σε ένα μέρος του υπολογιστή κι όχι σε ολόκληρο
τον σκληρό. Κάνε ένα partition,
δεν έχω κάνει εγκατάσταση windows xp τελευταία αλλά πρέπει να σε ρωτάνε
πόσα GB θέλεις να είναι το partition
τα υπόλοιπα η Mandrake θα τα δει μόνη της.

> [...]
>fedora. Δεν ξέρω, έχετε καμιά ιδέα; Βαριέμαι να κατεβάζω 4 cd με ADSL και το
>install πρέπει να το κάνω αύριο.

>Με το Χρήστο είμαστε φίλοι από τότε που βγήκαν τα δίκτυα. Εκείνη την εποχή
>απουσία users είμασταν και users και sysops στα BBS μας. Ήταν μία ωραία
>εποχή με ωραίες τρελίτσες και ωραίο κώδικα.
>
>Και κάτι τελευταίο: για να μην ψάχνω στο google, έτσι και υπάρχουν και άλλες
>λίστες για linux, στείλτε κανένα url για να αρχίσω να διαβάζω. Πήρα την
>απόφαση να το γυρίσω όλο σε linux, οπότε πρέπει να διαβάσω.

Για αρχή προτείνω να διαβάσεις τα ελληνικά websites, όπως
http://www.linux.gr/
http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/index-4.html
http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/index-5.html

έχε στο νου σου ότι το Linux έχει το documentation στον κατάλογο
/usr/share/docs/ πολλές φορές με
πολλά "example configuration files" που μπορούνε να δράσουνε ως "γρήγορο
howto".

Από αγγλικά websites το καλύτερο είναι μάλων το "the linux documentation
project"
http://www.tldp.org

καλή συνέχεια