Mandrake 9.2 + win XP

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 25 14:11:45 EEST 2004

> Δεν χρειάζεσε fedora. Το GNOME και το KDE είναι "περιβάλλων εργασίας".
> Μπορείς κάλιστα να το
> αλάξεις πάνω στην Mandrake. Απλώς το KDE είναι το default στις
> περισότερες διανομές. Ισως χρειαστείς
> κάποια rpm's για να γίνει πλήρως λειτουργικό το GNOME αλλά
> δεν χρειάζετε
> να αλάξεις διανομή.

Πριν λίγο το βρήκα. Είναι καταπληκτικό, αλλά πάω με fedora για λόγους αρχής.
Για μένα η προσπελασιμότητα πέρα από πρακτική διευκόλυνση είναι και αρχή.
Έχω αρχίσει να κατεβάζω fedora, όμως είναι 4 cd. Πολύ πράμα.

Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/