Mandrake 9.2 + win XP

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 25 14:10:18 EEST 2004

>   Βασικά στο GNOME έπεσες διάνα, είναι το κατεξοχήν project
> που ασχολούνται με την προσβασιμότητα, επειδή είναι
> ανακατεμένες και μεγάλες εταιρείες του στυλ Sun, που θέλουν
> να το χρησιμοποιούν και συγχρόνως αυτό να πληρεί τις
> προδιαγραφές της κυβέρνησης των Η.Π.Α., κτλ. Πάντως, αν και
> δεν ξέρω κατά πόσον η παρακάτω σελίδα θα έχει υλικό που να σε
> ενδιαφέρει, ρίξε μια ματιά:

Τότε πάω με αυτούς, χωρίς επιφυλάξεις. Αυτός ο ιμπεριαλισμός είναι ο μόνος
καλός ιμπεριαλισμός ;-)

>   Ερμ, αν δεν κάνω λάθος, και στο Mandrake το προκαθορισμένο
> περιβάλλον GNOME είναι κι εκεί...

Το βρήκα πριν λίγο. Εάν ήξερε ο κόσμος τι χάνει όταν δε χρησιμοποιεί το
linux θα είχαν πεταξει τα pcιά τους. Είναι καταπληκτικό. Έκανα search και
μου το βρήκε αμέσως. Ό,τι δεν το είχα σε cd το κατέβασα κατευθείαν από το
Ίντερνετ. Αυτό είναι πραγματικό Universal Design.

>   Πάντως, αυτή ακριβώς είναι η δύναμη του ελευθέρου
> λογισμικού: Αν εσύ θέλεις και μπορείς να βοηθήσεις ώστε να
> είναι το όλο περιβάλλον πιο προσβάσιμο, ο κώδικας είναι στη
> διάθεσή σου και έχεις την πλήρη ελευθερία να το κάνεις.

Το κακό είναι πως ακόμη παραμενει περιθωριακό. Δεν αρκεί μόνο η ελευθερία
χρειάζεται και μάρκετινγκ και το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά χρειάζονται
τροποποιήσεις. Το κακό με τη microsoft δεν είναι μόνο ο κώδικας, αλλά είναι
οι τεχνικές και οι στρατηγικές μάρκετινγκ. Το επίσης κακό με το linux και το
κάθε linux είναι ότι δεν είναι του τύπου τους οι επιθετικές τακτικές
μάρκετινγκ. Μία μεγάλη ιστορία που πονάει.

Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/