Mandrake 9.2 + win XP

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 25 10:36:56 EEST 2004

> Το ένα 10ρι το partition φτάνει για να μπορείς να "παίξεις"
> λίγο με το
> linux-άκι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να το
> αφήσεις κενό για
> να πάει να "κάτσει" πάνω το linux χωρίς απώλειες δεδομένων. Σημαντικό
> βήμα είναι στην εγκατάσταση όταν σε ρωτήσει τι να κάνει με
> τους δίσκους
> και τα partitions. Εκεί πρέπει να επιλέξεις την μέθοδο για
> προχωρημένους.

Δεν έχω πρόβλημα να βάλω και παραπάνω. Θα βάλω ένα έτοιμο partition που έχω
γύρω στα 50 GB. Θέλω να δοκιμάσω το accessibility του linux. Κάποτε, όταν
χρησιμοποιούσαμε το Dos και το Unix, τα πράγματα ήταν πολύ απλά. Τώρα με τα
windows χρειάζεται πολύ touchpad. Για να στο πω πιο απλά, όπως λέμε αλβανός
τουρίστας, έτσι λέμε και τετραπληγικος με touchpad.

Για εμένα βασικό στοιχείο είναι πρώτο η προσπελασιμότητα και δεύτερο η
ευελιξία του για να υποστηρίζει την κοινότητα κάτω από το www.disabled.gr
που σίγουρα αυτό το κάνει καλύτερα από τα windows. Ακόμη και στα XP
χρησιμοποιώ προγραμματάκια ανοιχτού κώδικα που τα βρίσκω πολύ καλύτερα από
τα εμπορικά.

Το ζήτημα λοιπόν είναι το καλό configurάρισμα για να είναι προσπελάσιμο,
αλλά και να μη δημιουργεί conflict με τα windows.

> [...]
> υποστήριξη που σου παρέχει η Mandrake, αλλά και την on-line κοινότητα
> που προωθεί, το MandrakeClub. Το Mandrake 10 Community (αυτό που
> κατέβασες από το NTUA) το έχω κι εγώ και μάλιστα τρέχει στο PC από το
> οποίο σου στέλνω το email. Δεν ζητάει κανενός είδους serial και άλλα
> κουραφέξαλα. Οι σειριακοί αριθμοί και το on-line registration είναι
> @@ριές της Micro$oft για να σε αναγκάσουν να τους τα σκας
> "μπας και" σε
> πιάσουν με παράνομο software. Βέβαια δεν ξέρω πολλούς έλληνες που να
> τους αποθάρυνε τέτοια πρακτική από το να πάρουν τα XP πειρατικά :)

Και όταν ζητήσει το registration number θα το αφήσω κενό; Απλώς θα πατήσω
enter;

Αισθάνομαι άσχημα να κλέψω copy rights από ανθρώπους που κάνουν δουλειά με
την ψυχή τους.

> Τώρα, όσον αφορά το newsletter δεν είμαι σίγουρος τι εναλλακτικό
> software μπορείς να χρησιμοποιήσεις, δεν έχω ασχοληθεί με το
> θέμα. Όμως
> ίσως κάποιο από τα άλλα παιδιά της λίστας να έχει κάτι υπόψη του.

Για το newsletter του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ χρησιμοποιώ το
http://www.executeit.com/index.html που όμως ενώ είναι πολύ καλό στη δουλειά
του όταν χρησιμοποιείς κάποιον mail server είτε της forthnet είτε του
www.disabled.gr είναι χάλια όταν χρησιμοποιώ τον ενσωματωμένο server.
Γίνεται πάναργο και χρειάζεται μέρες για να στείλω 3.000 μηνύματα.

Όμως, έχει το καλό να κρατά σε log file τα μηνύματα που δεν έχει στείλει και
με ένα απλό κλικ να τα ξαναστέλνει. Θέλω όμως να βρω έναν πιο αυτόματο
τρόπο. Ήδη εγκατέστησα στο www.disabled.gr ένα scriptάκι που κάνει αυτή τη
δουλειά και μάλιστα online. Το scriptάκι φαίνεται πολύ καλούλι και δίνει τη
δυνατότητα στους συνδρομητές να διαγραφονται απλώς πατώντας ένα link.

Χαιρετισμούς,
Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/