Mandrake 9.2 + win XP

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Tue May 25 10:14:59 EEST 2004

Nikos Voulgaropoulos wrote:

>Χθες μόλις εγκατέστησα το mandrake 9.2 σε ξεχωριστό μηχάνημα και δουλεύει
>μια χαρά. Για να πω την αλήθεια το ερωτεύτηκα. Πριν όμως κάνω το οτιδήποτε
>πρέπει να το μάθω πολύ καλά ώστε σταδιακά να μεταφέρω τη δουλειά του
>ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και του www.disabled.gr από τα XP στο linux.
>
>Εδώ παίδες έχω ένα πρόβλημα: επειδή ζω κάτω από συνθήκες τετραπληγίας,
>χρησιμοποιώ ηλεκτροκίνητο αναπηρικό κάθισμα και επειδή δεν έχω κίνηση στα
>δάχτυλα, χρησιμοποιώ ένα πλαστικό νάρθηκα, γι αυτό δυσκολεύομαι να
>χρησιμοποιώ διαφορετικούς υπολογιστές. Στο σπίτι μου βέβαια έχω τέσσερα PC
> [...]
Το ένα 10ρι το partition φτάνει για να μπορείς να "παίξεις" λίγο με το
linux-άκι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να το αφήσεις κενό για
να πάει να "κάτσει" πάνω το linux χωρίς απώλειες δεδομένων. Σημαντικό
βήμα είναι στην εγκατάσταση όταν σε ρωτήσει τι να κάνει με τους δίσκους
και τα partitions. Εκεί πρέπει να επιλέξεις την μέθοδο για προχωρημένους.

Όσον αφορά το registration number, έχει σχέση μόνο με την τεχνική
υποστήριξη που σου παρέχει η Mandrake, αλλά και την on-line κοινότητα
που προωθεί, το MandrakeClub. Το Mandrake 10 Community (αυτό που
κατέβασες από το NTUA) το έχω κι εγώ και μάλιστα τρέχει στο PC από το
οποίο σου στέλνω το email. Δεν ζητάει κανενός είδους serial και άλλα
κουραφέξαλα. Οι σειριακοί αριθμοί και το on-line registration είναι
@@ριές της Micro$oft για να σε αναγκάσουν να τους τα σκας "μπας και" σε
πιάσουν με παράνομο software. Βέβαια δεν ξέρω πολλούς έλληνες που να
τους αποθάρυνε τέτοια πρακτική από το να πάρουν τα XP πειρατικά :)

Τέλος πάντων, αν σου άρεσε το Mandrake, stick to it. Αν βάλεις τόσες
πολλές διανομές σε τόσο λίγο χρόνο κινδυνεύεις να χάσεις τον μπούσουλα.
Αν αργότερα δεις ότι το Mandrake κάνει κάτι που "σου τη σπάει"
δοκιμάζεις και άλλες διανομές. That's my two eurocents.

Τώρα, όσον αφορά το newsletter δεν είμαι σίγουρος τι εναλλακτικό
software μπορείς να χρησιμοποιήσεις, δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα. Όμως
ίσως κάποιο από τα άλλα παιδιά της λίστας να έχει κάτι υπόψη του.

Καλή τύχη!!

Νίκος Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός