Mandrake 9.2 + win XP

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Tue May 25 11:19:44 EEST 2004

Nikos Voulgaropoulos wrote:

>Δεν έχω πρόβλημα να βάλω και παραπάνω. Θα βάλω ένα έτοιμο partition που έχω
>γύρω στα 50 GB.

Κακή ιδέα. Όλα τα συστήματα εγκατάστασης που έχω χρησιμοποιήσει
προτιμούν να βλέπουν unpartitioned space και όχι "άδεια" partitions. Το
partition που θα σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις, απλά σβήστο και άσε το
πρόγραμμα εγκατάστασης να το εντοπίσει σαν "ελεύθερο χώρο" για την
εγκατάσταση.

>Θέλω να δοκιμάσω το accessibility του linux. Κάποτε, όταν
>χρησιμοποιούσαμε το Dos και το Unix, τα πράγματα ήταν πολύ απλά. Τώρα με τα
>windows χρειάζεται πολύ touchpad. Για να στο πω πιο απλά, όπως λέμε αλβανός
>τουρίστας, έτσι λέμε και τετραπληγικος με touchpad.

...το οποίο και είναι ένα θέμα που με ενδιαφέρει όπως, φαντάζομαι, και
την υπόλοιπη λίστα και πιθανότατα και τον κόσμο που ασχολείται με το
localization. Προσωπικά θα χαρώ πολύ να προσπαθήσω να βοηθήσω σε
οτιδήποτε προβλήματα αντιμετωπίσεις.

>Και όταν ζητήσει το registration number θα το αφήσω κενό; Απλώς θα πατήσω
>enter;

Κάτι τέτοιο, δε θυμάμαι ακριβώς :-)

>Αισθάνομαι άσχημα να κλέψω copy rights από ανθρώπους που κάνουν δουλειά με
>την ψυχή τους.

Να μην αισθάνεσαι έτσι. Ο κώδικας στον οποίο έχουν στηριχθεί όλες αυτές
οι διανομές είναι στην πλειοψηφία του GPL'ed, ελεύθερο λογισμικό (
http://www.fsf.org/philosophy/ ) και η Mandrake, η RedHat, η SuSE και οι
λοιποί κερδίζουν λεφτά χρησιμοποιώντας τον. Τα copyrights ανήκουν σε
αυτούς που γράψανε τον κώδικα, και αυτοί διάλεξαν να μοιραστούν τα
αποτελέσματα της δουλειάς τους ΚΑΙ με σένα. Χρησιμοποίησέ το λοιπόν
περήφανα και χωρίς ενοχές :-)

>Για το newsletter του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ χρησιμοποιώ το
>http://www.executeit.com/index.html που όμως ενώ είναι πολύ καλό στη δουλειά
>του όταν χρησιμοποιείς κάποιον mail server είτε της forthnet είτε του
>www.disabled.gr είναι χάλια όταν χρησιμοποιώ τον ενσωματωμένο server.
>Γίνεται πάναργο και χρειάζεται μέρες για να στείλω 3.000 μηνύματα.

Εφ' όσον μιλάμε για e-newsletter θα βρεις πολύ περισσότερες από μία
λειτουργικές λύσεις. Ο αξιότιμος κ.Ρικούδης μάλιστα ξέρω ότι έχει και
κάτι συγκεκριμένο για σένα :-p

Απόλλων