Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 24 12:18:51 EEST 2004

> Το θέμα της επιλογής διανομής συνήθως καταλήγει εδώ μέσα σε χάος, μιας
> και ο καθένας προτείνει την δική του "αγαπημένη" διανομή. Σαν

Την ξέρω αυτήν την ιστορία από παλιά :-) είναι όμως αναπόφευκτο. Ανάλογα σε
ποιο project δουλευουν οι φίλοι σου και ανάλογα πού είσαι ή πού κάνεις beta
testing κολλάς. Αγαπιούνται τα project.

Όμως, αυτή τη στιγμή και επειδή έχω να ασχοληθώ 13 περίπου χρόνια, έχω
σαλτάρει από τα πολλά how-to. Απλά χρειάζομαι κάποιες στοιχειώδεις
κατευθύνσεις για να μην κάνω το μεγάλο λάθος και για να ψάξω την εφαρμογή
που θα χρησιμοποιήσω.

Εγώ δεν είμαι κομπιουτεράς με τη συμβατική έννοια. Είμαι τρελαμένος με τα
ζητήματα των disabilities και απλά μου αρέσει το Internet και προσπαθώ να το
χρησιμοποιησω για τα disabilities. Δύσκολα θα βρω χρόνο για να ασχοληθώ με
το linux για το linux, μολονότι μου αρέσει πολύ.

> Για το dual boot (ταυτόχρονο boot σε XP και Linux) δεν χρειάζεται να
> κάνεις τίποτα. Όλες οι νέες διανομές καταλαβαίνουν αυτόματα ότι έχεις
> 2 λειτουργικά και εγκαθιστούν μόνες του τον boot loader (συνήθως lilo
> grub) με τις κατάλληλες παραμέτρους, οπότε σου εμφανίζεται ένα μενού
> επιλογής λειτουργικού στην εκκίνηση του υπολογιστή.

Ποιο από τα δύο όμως; Επειδή εγώ ο ίδιος ζω κάτω από συνθήκες τετραπληγίας,
κριτήριο χρήσης είναι και όποιο software δουλεύει με ένα δάχτυλο. Αποφεύγω
τις πολύπλοκες πληκτρολογήσεις. Πάντως, όταν είναι καλό κάτι, ακόμη κι όταν
είναι δύσκολο στην πληκτρολόγηση, το χρησιμοποιώ.

> Όσων αφορά την επόμενη ερώτησή σου, οι απόψεις διίστανται και
> εξαρτάται
> από το τι ακριβώς θες να κάνεις. Αν π.χ. σε ενδιαφέρει να
> κρατήσεις τις
> ρυθμίσεις κάθε χρήστη, αρκεί να βάλεις το /home σε ξεχωριστό
> partition.

Εγώ είμαι της αντιεξουσιαστικής εκδοχής των PC. Σιχαίνομαι τη λογική του
admin login ;-) Στα μηχανήματα του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ όλοι κάνουν login σαν admin
;-) Μέχρι να φτιάξουμε ένα ελευθεριακό software, ας δίνουμε το admin login
σε όλον τον κόσμο.

Χαιρετισμούς,
Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/