Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 24 13:04:07 EEST 2004

Και μία ακόμη εξίσου χαζή ερώτηση: κατέβασα το mandrake το 10. προγραμματίζω
σε πρώτη φάση να το εγκαταστήσω. Θα μου ζητήσει κάποιο product key ή κάποιο
serial number για το οποίο πριν θα πρέπει να έχω πληρώσει;

Ρωτώ αυτήν την ερώτηση ώστε να είμαι σίγουρος για το τι απαιτήσεις έχει το
install.

Και κάτι ακόμη: υπάρχει κάποιο how-to για το πώς κάνουμε install το alcatel
speed touch pro στο mandrake με IP στη forthnet;

Χαιρετισμούς,
Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/