docbook, sgml & greek

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Fri May 14 19:26:48 EEST 2004

Στις Τρι 11 Μαι 2004 20:04, ο/η Antonios Christofides έγραψε:

> Αν προσδιορίσεις σωστά το encoding, ΚΑΙ το engine και τα stylesheets που
> χρησιμοποιείς λειτουργούν σωστά (ποιο engine και ποια
> stylesheets χρησιμοποιείς; Δοκίμασε το xsltproc + XSL), τότε δεν πρέπει
> να έχει πρόβλημα να βγάλεις HTML. Δοκίμασε να βγάλεις HTML και δες αν τη
> δείχνει σωστά ο browser.

Ακριβώς αυτό είναι το θέμα, οτι ένω έχω σώστο ελληνικό output σε html σε dvi ή
σε ps έχω @@

> Τώρα το αρχείο tex μπορεί να _φαίνεται_ ότι δείχνει σωστά τα ελληνικά,
> αλλά χρειάζεται ένα σωρό διατυπώσεις για να _είναι_ όντως ελληνικά.
> Προφανώς τα βλέπεις ελληνικά γιατί έχεις ρυθμίσει το τερματικό σου να
> χρησιμοποιεί το iso-8859-7, αυτό δεν σημαίνει όμως σίγουρα και ότι το
> σύστημα που θα διαβάσει το αρχείο tex θα τα ερμηνεύσει πράγματι έτσι.

το θέμα είναι οτι στο σύστημά μου έχω παντού ελληνικά, το xdvi μπορεί να
διαβάσει κανονικά αρχεία dvi με ελληνικά που κατεβάζω απο το internet, όμως
δεν μπορώ να παράγω dvi αρχείο. Γι' αυτό και ρωτάω τι πρέπει να πειράξω ώστε
να έχω "σωστό" ελληνικό tex και κατ' επέκταση σωστό dvi.