Laptop kollaei

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed May 12 12:39:26 EEST 2004

> Καλησπέρα. Έχω ένα laptop με κάρτα δικτύου ενσωματωμένη, απ' ό,τι έχω
> καταλάβει, στο chip Intel 82801BA/BAM/CA/CAM. Debian sarge με kernel
> 2.6.5. Η κάρτα λειτουργεί με τον driver e100 και με τον eepro100
> (καλύτερα με τον τελευταίο, τον οποίο μάλιστα προτείνει και το
> "discover"), αλλά ενίοτε όταν υπάρχει κίνηση στο δίκτυο κολλάει.
>
> αν τα προβλήματα υπάρχουν και στον 2.4. Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω: αν
> είχα τα προσόντα πιθανόν να διόρθωνα το bug (αν είναι bug) μόνος μου.
> Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ όμως με drivers, σε κανένα λειτουργικό, και δεν
> [...]

Η λυση ειναι απλη μαλλον και πιθανον να μην θελει πειραγμα τιποτα απο
software!
Εγω σε μητρικη που εχει την ιδια καρτα (INTEL μαλιστα) εχω απλα
απενεργοποιησει
τα Wake On Lan, Wake On Ring και ολα λυθηκαν δια μαγειας αφου το ACPI οταν
δεν εβλεπε traffic την εριχνε σε κατασταση μειωμενης ενεργειας και ολα
πηγαιναν
κατα διαολου.
Και για να λεμε και του στραβου το δικιο, το προβλημα το ειχα και σε Win2000
και σε ΧΡ,
κατι που σημαινει οτι ειναι μαλλον hardware bug.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

Φιλικα
Σπυρος