Laptop kollaei

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed May 12 21:30:21 EEST 2004

Βασιλειου Σπυρος wrote:

> απενεργοποιησει τα Wake On Lan, Wake On Ring και ολα λυθηκαν δια
> μαγειας αφου το ACPI οταν δεν εβλεπε traffic την εριχνε σε κατασταση
> μειωμενης ενεργειας και ολα πηγαιναν κατα διαολου.  Και για να λεμε
> και του στραβου το δικιο, το προβλημα το ειχα και σε Win2000
> και σε ΧΡ

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν μου λύνει το πρόβλημα. Καταρχήν τα
Windows XP δεν έχουν πρόβλημα. Δεν τα δοκίμασα μεν εκτενώς, αλλά ο
προηγούμενος κάτοχος (το αφεντικό μου, που κλασικά πήρε το καινούργιο
laptop :-) αν υπήρχε κανένα πρόβλημα θα μου το είχε πει. Δεύτερον, πώς
θα απενεργοποιήσω αυτά τα πράγματα που λες; Το BIOS έχει ελάχιστες
επιλογές, δεν βλέπω κάτι σχετικό.