Laptop kollaei

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue May 11 19:30:47 EEST 2004

Καλησπέρα. Έχω ένα laptop με κάρτα δικτύου ενσωματωμένη, απ' ό,τι έχω
καταλάβει, στο chip Intel 82801BA/BAM/CA/CAM. Debian sarge με kernel
2.6.5. Η κάρτα λειτουργεί με τον driver e100 και με τον eepro100
(καλύτερα με τον τελευταίο, τον οποίο μάλιστα προτείνει και το
"discover"), αλλά ενίοτε όταν υπάρχει κίνηση στο δίκτυο κολλάει.

Είναι κάπως παράδοξο, γιατί εγκατέστησα όλο το λειτουργικό από το
δίκτυο, και αργότερα έκανα download ένα αρχείο 1.5 GB. Γενικά κολλάει
(παγώνει όλο το σύστημα και θέλει hard reset) όταν πάει να συγχρονίσει
ώρα με nntpd, όταν το έκανα NFS client (δουλεύει αλλά κολλάει μετά από
λίγα δευτερόλεπτα), και όταν υπάρχουν περισσότερες από μια (ίσως δύο)
συνδέσεις ssh. Με μία σύνδεση ssh συνήθως δεν έχει κανένα πρόβλημα. Δεν
έχω δοκιμάσει να ανοίξω 15 http ταυτόχρονα.

Ακόμα κι όταν είμαι προσεκτικός και δεν ανοίγω πολλές συνδέσεις, τότε
δεν κολλάει όλο το σύστημα μεν, αλλά πάλι ενίοτε σταματάει να δουλεύει
το δίκτυο, οπότε ξαναξεκινάει με ifdown eth0 και ifup eth0.

Στο Google & Google Groups ελάχιστες πληροφορίες βρήκα, πέραν ότι και
κάποιος άλλος έχει αντιμετωπίσει παρόμοια συμπτώματα. Δεν ξέρω σίγουρα
αν τα προβλήματα υπάρχουν και στον 2.4. Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω: αν
είχα τα προσόντα πιθανόν να διόρθωνα το bug (αν είναι bug) μόνος μου.
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ όμως με drivers, σε κανένα λειτουργικό, και δεν
έχω ιδέα από kernel debugging. Ούτε θέλω ιδιαίτερα να μάθω. Μπορείτε να
μου δώσετε κατευθύνσεις για το πώς μπορώ να λύσω το πρόβλημα ή να
βοηθήσω τυχόν developers να το λύσουν;